Rise of Nightmares
bestdownload
هرچی از بازی بخوای

در اتاقی تاریک واقع در سالن نمایش های E3، کمپانی Sega بازی اول-شخص ترسناک Rise of Nightmares را که برای Kinect در دست ساخت است، به نمایش درآورد. بعد از لحظات نشاط انگیزی که سپری شد، بازیکنان خود را روبروی موجودات ترسناکی دیدند که بازیکنان را وارد اولین قسمت از بازی می کردند. سازندگان اعلام کردند این مرحله از بازی که به نمایش درآمده است، مربوط به ACT III این عنوان می شود. شخصیت اصلی این بازی همراه همسرش به سفری رفته، اما در این سفر همسر او دزدیده می شود. او در این بازی سعی می کند که همسرش را نجات دهد. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی در یک سیاه چال و روی یک صندلی به هوش می آید.

روبروی او فرد دیگری همانند خودش روی صندلی قرار داشت که شخص دیگری که لباس های خون آلودی به تن داشت، با اره برقی بالای سرش ایستاده بود. پس از مدتی که زیاد هم طول نکشید، آن مرد با اره برقی شروع کرد به بریدن دست مردی که روی صندلی بود و سپس سرش را هم با آن قطع کرد. این سرنوشتی بود که به احتمال زیاد برای شخصیت اصلی بازی هم اتفاق می افتاد، اما خوشبختانه تلفن همراه قاتل زنگ می خورد و برای مدتی اتاق را ترک کرد. او به موجودی که به زامبی شباهت داشت، گفت که مراقب باشد. در این لحظه باز هم شانس به شخصیت اصلی رو کرد. یکی دیگر از زندانی ها که یک پیرمرد بود، سر آن موجود زامبی مانند را کند و سریع شخصیت اصلی را آزاد کرد.

از این لحظه به بعد، بازی کنترل شخصیت اصلی را به دست بازیکن داد. برای حرکت رو به جلو، کافی بود یک قدم به جلو بردارید. اگر آن قدم را بلندتر برمی داشتید، شخصیت بازی سریع تر حرکت می کرد. با حرکت قسمت بالایی بدن، می توانید دوربین را حرکت دهید و جهت دید و حرکت شخصیت بازی را تغییر دهید. در بعضی مواقع، آیتم هایی در محیط بازی دیده می شدند که قابل برداشتن بودند. اکثر این آیتم ها از سلاح هایی تشکیل شده بودند که در سر راه بازیکن قرار می گرفتند. از بین این سلاح ها می توان به لوله های آهنی، پنجه بکس و اره برقی اشاره کرد. سازندگان اعلام کردند که بیش از 40 سلاح مختلف در نسخه نهایی قرار دارد.

سلاح ها در این بازی بسیار کارآمد هستند و در قسمت هایی که گروهی از هیولاها و موجودات عجیب و غریب به شما حمله می کنند، خیلی به درد می خورند. اگر در بازی سلاح پیدا نکردید، می توانید از مشت و لگد استفاده کنید، همچنین می توانید ضربه های هیولاها را هم دفاع کنید یا از آن ها جاخالی بدهید. دشمنان با حالت های مختلفی در بازی حضور دارند و روش مبارزه با آن ها نیز متفاوت است. این هیولاها و زامبی ها حتی با ورش های مختلف به سمت شما حمله می کنند و در بسیاری از قسمت های بازی شما را غافلگیر می کنند. در این قسمت ها است که دفاع کردن بسیار به کار می آید. برای این کار، کافی است که دست هایتان را جلوی صورتان بگیرید. در این زمان با لگد زدن هم می توانید زامبی ها را از خود دور کنید.

هدف بازی Rise of Nightmares بازی کردن یک عنوان خون آلود و عجیب با Kinect است. هدفی که به نظر می رسد در رسیدن به آن موفق بوده است. اتمسفر بسیار سردی در سیاه چال های بازی قرار دارد و طراحی برخی از موجودات بازی به شدت ترسناک و زشت است. سیستم حرکت به سمت عقب و جلو در بازی خوب بود، اما سیستم حرکت به اطراف هنوز به خوبی در بازی اجرا نمی شود. بازی به صورتی طراحی شده که هر چه درجه سختی آن زیادتر باشد، بازی برای بازیکنان کشنده تر خواهد شد.

همچنین اگر بازی را با سختی بالا بازی کنید، بازی پیش روی شما سلاح های بیشتری قرار می دهد. به طور مثال، پس از وارد شدن به یک اتاق، نیزه ای را مشاهده می کنید که در حالت آسانتر در آن محل وجود نداشت. سازندگان در بازی سیستم حرکت خودکار را هم طراحی کرده اند. این سیستم به این صورت است که بازی به صورت خودکار شخصیت اصلی را حرکت می دهد و بازیکن با بالا بردن دست راست به بازی اعلام می کند که الآن وقت ایستادن است. اما به نظر می رسد که اگر حرکت به دست خود بازیکن باشد، هیجان بازی بسیار بیشتر می شود. هنوز تا زمان انتشار این عنوان زمان زیادی باقی مانده و ما می توانیم در نسخه نهایی با عنوانی بهتر روبرو باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:Rise of,Nightmares,
ارسال توسط شاهرخ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 41200
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1